Szabi blogunk első bemutatkozója. Tökéletes példaként áll a családos, dolgozó társaink előtt, hogy család és munka mellett is lehetséges a változás, csak akarni és tenni kell érte. A képei szinte hihetetlenek. Szívből gratulálunk Neki és minden elismerésünk a munkájáért.


Kérlek, mutatkozz be röviden!

33 éves vagyok, 2 gyerekes apuka. A gyerekek 5.5 és 1.5 évesek. Mezőkövesden születtem, 14 éve élek Pesten vagy Pest környékén. Korábban kézilabdáztam versenyszerűen, mostanra megmaradt hobbinak. Az energetikai szektorban dolgozom, de néhány mondatban nem lenne könnyű elmagyarázni, pontosan mit is csinálok, legyen elég ennyi: diszpécser vagyok.

Miért döntöttél úgy, hogy újra álmodod magad? Milyen célt tűztél ki magadnak?

153+ kilósan eszméltem, illetve talán korábban is. Nem engedhetem magam tovább hízni, mert a gyerekeim 18. szülinapját sem fogom megélni. Az elsődleges célom az volt, hogy elérjem a 105 kilót. Azóta ez módosult, jelenleg 99.2 kg vagyok.

Milyen stratégiát, étrendet és edzéstervet követtél, hogy elérd az álmod?

Főleg saját testsúlyos gyakorlatokat végeztem, folyamatos edzői felügyelet mellett Spartan Fighter órákra jártam, illetve itthon kardióztam, futottam. Néhanap eljutottam spinning órákra is kiegészítésként.

Étrendben teljes átalakuláson ment át az egész család. Csak tiszta ételeket eszünk: lassú felszívódású szénhidrátokat (reggelire zabkása pl, köretnek rizs), gyümölcs csak délelőtt, húsok közül szinte csak szárnyas húsokat (elsősorban csirkemellet), vacsorára zsírszegény túró tejföllel vagy csak egy fehérje turmix. Egy táplálkozási tanácsadó is van mellettem a kezdetek óta, aki mindenben a segítségemre volt és van a mai napig, ha valahol elbizonytalanodom.

Mi volt számodra a legnehezebb, és hogyan küzdötted le az akadályokat?

Egy ilyen életmód-változtatás, főleg ha látványos eredménnyel jár, könnyen károgókat vonz. Ezeket kell leépíteni és olyan emberekkel körbevenni magunkat, akik velünk vannak a nehezebb pillanatokban is.

Volt-e valamilyen kulcsmondat, gondola, mottó, amit gyakran ismételgettél, ami segített?

"A lehetetlen csupán egy nagy szó, amellyel a kis emberek dobálóznak, mert számukra könnyebb egy készen kapott világban élni, mint felfedezni magukban az erőt a változtatásra. A lehetetlen nem tény. Hanem vélemény. A lehetetlen nem kinyilvánítás. Hanem kihívás. A lehetetlen lehetőség. A lehetetlen múló pillanat. A lehetetlen nem létezik." /Ali/

Vannak még jövőbeli céljaid?
Vannak. Átalakultak a végcélok menet közben, megjött az étvágy. Szeretnék egy olyan testet összehozni, amire igazán büszke lehetek. És van még más is, de arról majd később.
:)

Mit üzennél a társaidnak?
Minden fejben dől el!



A bejegyzés trackback címe:

https://dreamfit.blog.hu/api/trackback/id/tr756556591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása